неділя, 28 лютого 2016 р.

Happy tree :)

    Сьогодні такий особливий день, який буває раз на чотири роки, є трохи символічним для публікації цього посту. Бо майже 4 (!!!) роки є в мене вишита і оформлена ця робота, яка щовесни дарує гарний настрій і нове натхення. Не питайте чому раніше її не виставила, напевно так мало бути) та й сердечко до комплекту вишилось на днях. Одним словом, зірки склались, і я знайомлю вас сьогодні з своїм щасливим деревом!
    Хай пробачить мене Madame Chantilly, я трохи змінила схему. Ну не хотілось мені темних відтінків в цьому сюжеті та й горщик, чесно кажучи, полінувалась вишити - замінила його на фетрову аплікацію. До речі, оригінал "Happy tree" ви можете побачити тут.   
    Окремо хочу сказати про тримач для цього беллпулла (це ж так називається?) - на той час, коли я його оформила, не могла знайти тримача, який би вдало допасував до цієї роботи і мій чоловік (великий молодець!) зробив його для мене))) Це грубий дріт, сформований як ви бачите, обмотаний паперовим скотчем і пофарбований акриловою фарбою. Кращого тримача я б не придумала,  все геніальне -просто)
   Ну все, поселяю це
 дерево в блозі, хай приносить всім, хто його бачить щастя і весняний настрій!!!







19 коментарів:

  1. Люблю це деревце! І нехай пробачить мені Madame Chantilly, твій варіант happy tree кращий❤

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю це деревце! І нехай пробачить мені Madame Chantilly, твій варіант happy tree кращий❤

    ВідповістиВидалити
  3. Чарівна весняна робота, Наталя!
    З поверненням.

    ВідповістиВидалити
  4. Какой нежный и весенний дизайн! Мне тоже это деревце больше оригинала нравится)

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красиво и нежно!!! Повеяло весной!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Какие милые птенчики! У Вас в доме уже настоящая весна!))

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красиво! В таких нежных и весенних тонах дерево смотрится свежо и радостно!

    ВідповістиВидалити
  8. Наталочка, чарівне дерево! Дякую, що принесла нам шматочок свого щастя! Горщик з фетру дуже доречний, такий яскравий наголос. Ну і звісно чоловік твій молодець, що приклав свою майстерну руку до цього :)

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарно:i кольори,i вишивка. А як чудово доповнюють беллпулл керамiчнi пташечки:-)

    ВідповістиВидалити
  10. Наташечка, спасибо за пожелание! Чудесное деревце, чудесное сердечко - прекрасный весенний декор! Муж твой и правда - молодец! Мне бы в голову не пришло такое решение, а теперь буду знать, если что ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Яка краса! Чудова весняна робота!

    ВідповістиВидалити
  12. pryvit
    Yak pidpysatysya na rozsylku novyn ?
    spasybi

    ВідповістиВидалити