субота, 7 квітня 2012 р.

Вербове сердечко / Вербное сердечко

  Так і хочеться радіти - "Від нині за тиждень - Великдень!!!", хоча багато з вас відмічатимуть це свято вже завтра, з чим вас і вітаю!
  Сьогодні ж хочу  показати вам свій перший беллпулл (нажаль не знаю як правильно буде українською), перший, але точно не останній ;). Сподобалось мені таке оформлення вишивки, бо її можна поєднати з тканиною, стрічками, експериментувати з тримачами (в цій роботі, наприклад, використана проста вишнева гілочка), виглядає такий варіант доволі ефектно, погодьтесь.
  Сердечко, я впевнена, всім відоме :). Я вишила його ще певно 2 роки тому, але ніяк не могла придумати йому застосування, аж поки одна чарівна рукодільниця не запропонувала мені тканину з цікавим "вербовим сюжетом" і я одразу ж "намалювала" в уяві цей беллпулл. Він слугує весняним декором і висить поруч з підсніжниковими сердечками - вийшов дуже гармонійний весняний ансамбль, який наступного тижня змінять Великодні сюжети (це я вже забігаю наперед).
Бажаю всім гарних вихідних і святкового, піднесеного настрою!!!







58 коментарів:

  1. Нарядное-весеннее и жизнерадостное!Очень понравилось

    ВідповістиВидалити
  2. Как всё здорово с друг другом сочетается: и вышивка, и ткань, и ленточки атласные. Наташа, мои аплодисменты!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Действительно, в этой работе мне повезло с материалами, даже все необходимые ленточки были в запасах :).

      Видалити
  3. Oh, so lovely Natalya,
    I stitched this pattern of Acufactum last year too,
    your finish looks so beautiuful.

    Easter greetings
    from Gabriele

    ВідповістиВидалити
  4. Какая прелесть!!!!!Настоящая вербная веточка!

    ВідповістиВидалити
  5. Красота! Это ж надо так идеально подобрать к вышивке ткань!

    ВідповістиВидалити
  6. Так-так, безумовне це сердечко і тканина створені один для одного!Наталя, дуже весняна робота вийшла, випромінююча тепло, сонце і затишок!:-)
    А ще хочу сказати, що мені дуже подобається саме читати твої замітки до роботи - приємна манера викладу і красива українська мова, спасибі!
    Яскравих тобі вихідних!
    ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Не даремно ж це сердечко в мене пролежало стільки часу, поєднання з цією тканиною мені також є дивовижним :) (ось так, не скромно).
      Я в свою чергу дуже тішусь і ДУЖЕ ціную твої коментарі українською, це мега-приємно!!! Ти також дуже гарно пишеш!

      Видалити
  7. Чудова робота!!! Дуже все гармонійно - нічого зайвого і всього вистачає. Браво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за такий чудовий відгук :), я дійсно прагнула досягти гармонії в цій роботі!!!

      Видалити
  8. Какая прелесть! Очень удачный дизайн, милый и лаконичный. Я в прошлом году его на коробочку пристроила.
    Наташ, тканьки ты классные подобрала. Так здорово скомпановалось.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я помню твою коробочку, она невероятно красивая! Дизайн действительно очень удачен и чудесно смотрится в разных вариантах :). Спасибо за комплименты!!!

      Видалити
  9. What a beautiful Embroidery, Natalya !
    I love to visit you blog !
    Easter greetings from Carmen

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Carmen, thank you for your warm greetings! And I wish you happy Easter holidays!

      Видалити
  10. Такий святковий настрій у тебе тут, Наталочка:)
    Супер!;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іра, я охоче з ним ділюсь :)))
      Доречі, мені особливо приємні ці слова від тебе - справжньої чарівниці казкового настрою!

      Видалити
  11. Очень красиво получилось! оформление - класс! так все по-весеннему ;) веточки, ленточки... Наташа, ты как всегда - радуешь и впечатляешь!

    ВідповістиВидалити
  12. Прелестная вещица! Настраивает на весенний лад.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо вам большое, девочки, за такие приятные и ценные для меня слова!

      Видалити
  13. Наталю, гарно, чарівно, по весняному тепло. Душа радіє як баче таку красу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! О! Це чудово, коли душа радіє!

      Видалити
  14. Мммм, как свежо и как по-весеннему! Очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  15. Так нежно, так красиво подобрана ткань и ленточки! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мария, Катя - спасибо! Я очень рада, что вам понравилось :)!

      Видалити
  16. Я тоже очень люблю это вербовое сердечко, но вот оформленным в беллпулл ещё не видела. Очень красиво получилось!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Я тоже раньше не встречала такого оформления этого сердечка, может я первая так его украсила ;).

      Видалити
  17. чудова робота, весни теплої захотілось на неї дивлячись та спокою в душі! краса!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, мені приємно, що ця робота викликає саме такі відчуття! Скоро, вже зовсім скоро наступить справжня, тепла весна!

      Видалити
  18. Прелесть!!! Очень красиво и гармонично!

    ВідповістиВидалити
  19. Наталко, сказати, що белпул вийшов чарівним, то нічого не сказати! Він просто казковий!!!

    ВідповістиВидалити
  20. Очень красивая и удачная работа!

    ВідповістиВидалити
  21. ООООй, какое дивное!
    Такие спокойные оттенки.
    Веснааааааа...
    Уже совсем скоро все зацветет и заароматится!))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня, Катя - мне очень приятно, что вам так понравился мой беллпулл!
      Да-да, скоро все зацветет и зазеленеет...обожаю этот период...

      Видалити
  22. Наталя, чудова робота! Дуже гарно та стильно оформила, тканинки так вдало підібрала! Подобається!

    ВідповістиВидалити
  23. Відповіді
    1. Дякую вам дівчата за такі теплі слова :)! Тішусь, що вам сподобалось!

      Видалити
  24. Наталья, какое замечательное вербное сердечко! Очень у Вас душевный и красивый блог, рада знакомству!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Таня, взаимно! Может перейдем на "ты" :)?

      Видалити
  25. давно смотрю на этот дизайн, но не могу понять, как делать маленькие крестики, которые в схеме неполными идут

    ВідповістиВидалити
  26. также как и обычные, только не пропуская нить, т.е. захватывать только одну по вертикали или горизонтали в зависимости от вида стежка

    ВідповістиВидалити
  27. Какой у тебя этот венок яркий получился! Я только закончила такой же вышивать. И как-то блекло получилось.
    А у тебя просто отлично!

    ВідповістиВидалити
  28. И расскажи,пожалуйста, что у тебя тут за ткань для вышивки? Какой размер крестика? Производитель?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Анюта за такие приятные слова :). Я в этой работе использовала Лугану (вроде немецкий производитель), она по каунту соответствует аиде 14. А нитки DMC подбирала "на глаз", не пользуюсь переводом (опыт показал, что так надежней ;)).
      Буду ждать твое сердечко!

      Видалити
  29. Очень красивый и рисунок, и сам цвет льна! Все так гармонично...

    ВідповістиВидалити