вівторок, 10 липня 2012 р.

Котоподушка :)

  Вкотре зізнаюся, що шити я не дуже вмію... Ніколи раніше цим не займалась, та й потягу до швейної машини чи бажання навчитись якось раніше не виникало. Але  зараз все круто змінилось - я  з  захопленням спостерігаю за сумками, косметичками, подушками, гаманцями в різних блогах і дуже хочеться створити щось подібне, щось цікаве :). То ж  мене "рятують" чудові майстер-класи, в яких все просто і зрозуміло, де  описаний та сфотографований кожен крок того чи іншого процесу. Одним з таких МК я недавно скористалась для пошиття цієї симпатичної подушечки. Автор ідеї Наталя Затинацкая, блог "Красивые игрушки".
  Розміри такі ж як пропонує автор, тканина з тільдо-колекції двох видів - на лицеву сторону використала бавовняну з  колекції Flowergarden, а на зворот підібрала бірюзову шерстяну тканину на трикотажній основі (яка виявилась дуже приємною у роботі), наповнювач - синтепух. Котика пошила в подарунок, то ж він відправиться до нової власниці не з пустими руками, а з апетитним кексом у сердечній формі :). 






81 коментар:

  1. bellissimo!!! è così carino questo pupazzetto!
    brava
    un caro saluto
    ross
    firenze

    ВідповістиВидалити
  2. Какой классный!! Когда уже я решусь пошить такого котика :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Надо решатся поскорей, его достаточно легко сшить, а результат очень радует :)

      Видалити
  3. Чудово! Дуже-дуже гарний подарунок! Котик такий милий! А щічки-сердечки які класні!:))Кексик апетитний! Я в захваті як завжди!:))

    ВідповістиВидалити
  4. Ох, Наталя, який чарівний котик! Підбір тканин бездоганний! Незвичайно симпатичний Громадянин!Уявляю, які у нього м'які лапки, дуже подобається його сердечковый рум'янець!:))
    В захваті! І чекаю нових творінь...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Саша, Юля - дякую вам за такі приємні слова. А щічки-сердечки цього котика мене підкорили з першого погляду :)

      Видалити
  5. Изумительно чудесная подушка! так и хочется прижать к себе! Превосходная работа!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Какой чудесный!!! Милый котик!

    ВідповістиВидалити
  7. Наталья, котик само очарование!!! Очень хорошо сделан и очень красивое сочетание тканей!!! И сердечко с вышивкой выше похвал!!! Браво!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталья, я очень блогодарна вам за замечательную идею и за такую высокую оценку моей работы! Я просто счастлива от ваших слов и рада знакомству :) !!!

      Видалити
  8. Який гарнюня!!! Власницы дуже пощястило!

    ВідповістиВидалити
  9. Котейка прелесть! Очень симпатишный :)) Сердечко, как обычно, вне конкуренции! Так кота потискать хочется ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Таня! А мне его почему-то жалко тискать, даже не знаю почему. Хочется поставить и любоваться :)

      Видалити
  10. Наталя! Чудо! Я сейчас пыталась включить переводчик, но почему-то не вышло. И стала читать просто так, к своей радости, сообразила, что оказывается, я всё понимаю! Говорят же, что если слушать и читать на иностранном языке постоянно, то язык можно выучить, так вот мне больше и не нужен переводчик, какое счастье!
    Котя очень красивый! Очень нежный, воздушный! Напоминает летнее облачко, которое плывет себе по небу, приняв форму котейки, и наслаждается своим небесным путешествием... Котоподуш проник в мое сердце и уютно там обустроился! Какой славный! Наталя, его невозможно не любить! А лапки-то как сложил! А щёчки, а глазки! Милый, милый! Сердечко изумительное, это даже и не обсуждается! Ты самый гениальный сердцесоздатель! Наталя, нет у меня слов, чтобы передать в каком состоянии покорённости я сейчас нахожусь! Котейка превзошел все мои ожидания! Он великолепен!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Действительно, Олеся, это же замечательно что ты понимаешь текст и без перводчика! Все-таки гены дедушки дают о себе знать!
      Я рада, что тебе так понравился котик, ты так удачно ассоциируешь его с облачком, я б не додумалась :). Спасибо тебе за столь приятные слова - захвалила ты меня, ой захвалила...

      Видалити
  11. кот прекрасен! ткани притные очень!
    ну а сердечко как всегда превосходное!
    :о)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Мне тоже очень понравилось это сочетание тканей, они как будто созданы для такой работы :)

      Видалити
  12. Чудова подушка! Весела та одночасно спокійна. Так і хочеться обійняти її.
    Шити це так добре. Я теж так йду у світ шиття - потрошки, не поспішаючи. Головне розпочати, а там вже і не зупинишся.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іра! Ти права - головне по-трошки освоювати це заняття і мати велике бажання і терпіння (ну, це для мене) - тоді все вийде :)

      Видалити
  13. Ну вот же, думаю, Наташа отошла от темы и сшила кота, а не сердечки!!! Как я ошибалась!)))) Браво: сердечки-щёчки и сердечко с угощением! Не разочаровала! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля, я рада, что не разочаровала :), даже не знаю когда мне удастся "отойти от темы", сердечки никак не отпускают :)

      Видалити
  14. Он чудесный, один из самых лучших, что я когда-либо видела!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Такий собі котяра! Згадала про нашого, який міг з'їсти 8 вареників!!! Чимось на цього схожий, тільки він був сірий, а не в горох)) А сердечко, як завжди, дуже-дуже-дуже!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого! 8 вареників - це круто! Мабуть кругленький був котик, якщо схожий ;)! Дякую за похвалу!!!

      Видалити
  16. Наташенька, подушка чудесная!!! очень понравились ткани :) нежняшка такой пухлый!

    ВідповістиВидалити
  17. Your cat is amazing!! I love the colors and your details. Polla polla Bravo (Many many Bravo)!!!
    Georgia.

    ВідповістиВидалити
  18. завжди з нетерпінням чекаю твоїх робіт! котик просто чудо! (хоч я їх і не люблю :)) як завжди супер-акуратно бомбезно-стильно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую тобі за такий схвальний відгук! Рада, що котик так сподобався!

      Видалити
  19. Хе-хе!))))))))))))))))
    Кот упитан и, кажется, всем очень доволен!!!!!
    Ой, кажись, слышууууу чье-то мурлыкание...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Катя! Конечно же доволен, он - уже настоящая звезда ;) - всем понравился, все хвалят! Муркает от удовольствия!

      Видалити
  20. Наташ, какой он лапочкаааа!!! До чего же аккуратно и тонко сшито!!! Ты Умничка, что не стоишь на месте и осваиваешь шитьё, с твоим чувством вкуса грех не шить :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Юля, я очень стараюсь! И рада что эти старания так высоко оцениваются. Это дает стимул идти дальше и осваивать новое :)

      Видалити
  21. Класс!! У меня тоже шаблончики этого котейки лежат - дожидаются :)) Очаровательный котик у тебя получился! Судя по всему, мечтает... :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Юля! Кстати, у меня была идея, что он медитирует :) Желаю, чтоб твои шаблончики скоро превратились в симпатичного котика :)

      Видалити
  22. Такая мегапозитивная супер подушечка! Прелесть!

    ВідповістиВидалити
  23. Наталю, подарунок ну настільки підібраний, настільки продуманий, що тільки можу зняти капелюха і сказати Браво, Наталю! Серденько у подарунок - серденька на щічках, рожеве тістечко - рожеві щічки та вушка, гудзики на кріпленнях - гудзик на серенці. Я в захваті від твого підбору матеріалів і кінцевих робіт. Браво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую величееезне, Лєна! Це так приємно, коли помічають деталі, і розуміють задУмку! Тобі завжди це вдається і я дуже від того тішусь!!!

      Видалити
  24. Очень красивый и нежный кот!

    ВідповістиВидалити
  25. Мені і котик, і сердечко, і кексик дуже сподобались. А прочитавши пост про шиття, зрозуміла, що я не одна така - вишивати дуже люблю, а от шити не вмію і бажання вчитися не було. А зараз з зітханнями дивлюсь на подушки, сумки, іграшки - і так хочеться самій спробувати мабуть, однак навряд в мене вийде. Можливо колисьі наважусь. Хоча сам процес шиття і досі опановувати не хочеться, а от результат побачити хочеться такий гарний як наприклад у тебе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже! Думаю - на все свій час :), я також довго спостерігала і не наважувалась щось серйозніше пошити, але "не такий страшний вовк як його малюють", все виявилось доволі не складно і захоплююче :). Тому зичу аби бажання чим швидше переросло у можливість ;).

      Видалити
  26. Котярка класний! Такий м'якенький, товстенький та заспаний:)

    ВідповістиВидалити
  27. Очень у вас понравилось!С удовольствием стану ПЧ!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мне очень приятно, Лиля! Рада знакомству и рада, что вам понравилось :)

      Видалити
  28. Наталюююю браво. Я як і ти невмію шити, але захоплююсь цікавлюсь тим ділом, і все далі і далі затягує.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Христино! Думаю ти набагато швидше освоюєш цей процес і в тебе це чудово виходить :)

      Видалити
  29. Какой миленький котейка получился. Здорово! И сердечко очень вкусное )

    ВідповістиВидалити
  30. Наталко, котик вийшов чарівним! Буде гарним подарунком!!!
    П.С. У тебе неперевершений смак!

    ВідповістиВидалити
  31. Який же він класний!:)))
    Такі приємні кольори!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тяня, Іра - мені дуже-дуже приємно від ваших коментарів! Дякуюююю!!!

      Видалити
  32. Наташенька, какое чудо! Ну, просто умилительная прелесть :) Мне тоже очень понравился этот котик, надо будет и своей манюне сшить такого же.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Юль! Я рада что тебе понравился мой вариант котика! Обязательно сшей такого, ведь это так просто, а результат просто замечательный :)

      Видалити
    2. Ох, где бы время еще найти на все?...

      Видалити
  33. Моє, моє, це моє!!! Яка ж вона чарівна, ця кицюня, і серденько з кексиком теж :) Просто бракує слів, щоб висловити весь мій захват :) Наталю, ДЯКУЮ!

    ВідповістиВидалити
  34. Дякую тобі, Оксано! Я впевнена, котику в тебе буде дуже добре і затишно :)

    ВідповістиВидалити
  35. ...от цікаво, всі думають, що це котик, а для мене чомусь це однозначно - киця :) Може, тому, що я маю чималий досвід у котячій сфері?... :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 100% тому! Але мушу сказати, що я раз писала котик, а раз киця, чомусь не задумувалась ні про стать, ні про ім'я :)

      Видалити
  36. просто неймовірний котик ))) так і хочеться притиснути його до себе і солодко спати )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :). Дійсно, кицюня дуже особлива і я рада, що вона викликає такі асоціації і бажання.

      Видалити
  37. Наталья, приглашаю вас принять участие в галерее и розыгрыше конфетки с вашим котиком! :) http://juguetesbellos.blogspot.com/2012/07/blog-post_9347.html

    ВідповістиВидалити
  38. Яка краса, я просто в захваті від твоїх робіт. З великою радістю залишаюсь в ПЧ, стільки всього красивого. Запрошую і до себе в гості, буду рада знайомству)

    ВідповістиВидалити
  39. Яка подушечка!!!:) Скiльки коштуе така на заказ?))

    ВідповістиВидалити
  40. Natalya, I loved your cat and heart! Congratulations!

    ВідповістиВидалити